Wednesday, April 3, 2024

Блузирање (306-336)

(прва кавадаречка колумна)

Намерно го избегнав и пишувањето и објавувањето на ова издание на “Блузирање“ на 1 април, иако баш тогаш седнав пред компјутерот. И се спрепнав. Ова не е време да им се одземе “смеата и шалата“ на професионалците, кои во вид на политички мутанти деновиве ќе ни се кезат од секое можно место кое може да го замислите. Арно ама, нема да им дозволам да ми влезат и излезат од фрижидерот. Го наполнив, за нив нема место во ниеден дел од мојот дом, најмалку во фрижидерот. Нека кркат манџи кај им душа сака и нека се “тискат“ по плоштади, домови на култура, спортски сали, штабови (како моќно звучи нели, ко‘ да се спремаме за војна) и слични јавни простори, чија основна намена е сепак за нешто друго. Познати се датумите за сите избори, ете ми гласачко место, ете ми пенкало и гласачко ливче, ќе си заокружам и ич да не ве боле таквоата за кого. Толку за изборите, оти и онака 34 години живееме во непрекината изборна кампања, та преку таквоато (по втор пат) што тоа имате да понудите. Пресметките си ги водам сам, колку и што, каде и со кого. Одлуката не ја носам последниот ден. Уште сега се е јасно. Затоа чао политико до денот предвиден за гласање!

Инаку, распојасан по дома, откако ги собрав садовите од машината за перење садови, откако ги “спрострив“ алиштата на терасата, така миризливи и мокри по “обработката “во машината за перење, ете ме кај се зафркавам по социјалните мрежи. Додека не ме фатат и не ми ја дадат правосмукалката во раце, таа неминовна машина за конечен мир во куќа. И така, ја рокер низ станот, блузер за по дома. Таа е...

Се шалам. Никогаш не сум имал проблем од брачниот партнер за било која факинг желба. Од купување стрип до организација на рок фестивал. А кога сме кај рок фестивал, ете “Алтер Центар“ објави нешто, така да еве кај е 2025! 

П.С. Април низ годините донел извонредни албуми. Еве само кои албуми, меѓу другите, излегле во април 1973. Пред пеесет години! Second Helping - Lynyrd Skynyrd, 461 Ocean Boulevard - Eric Clapton, It's Only Rock 'n Roll - The Rolling Stones, Sheer Heart Attack – Queen, The Lamb Lies Down on Broadway – Genesis, Court and Spark - Joni Mitchell, Rocka Rolla - Judas Priest, Planet Waves - Bob Dylan, Walls and Bridges - John Lennon, Rock 'n' Roll Animal - Lou Reed… Која година а!

By

Марјан Т.

Бул.“Џон Ленон“ 3

Кавадарци

No comments:

Post a Comment